Zo is de kwaliteit van supercars bij de International Amsterdam MotorShow hoog te noemen maar over het algemeen is de VAG (VolkswagenAudiGroep) ook altijd hoogstaand en met de nodige modificaties geef je het net dat stukje meer.
VW’s vreemde maar gave Harlequin uitvoering van de Polo 6N en de Golf 3 maakt mij altijd blij, het idee was dat alle onderdelen toch wel passen ontdanks de kleurverschilen, hedendaags is het toch wel een collectors item.
De T6 transporter is in mijn ogen nog steeds een doorontwikkelde T5, alle maten zijn hetzelfde gebleven, alleen het uiterlijk en interieur is dan weer vernieuwd, en de motoren uiteraard.
Ik kom de huidige generatie Passat nog niet vaak tegen, toch is er het potentieel om er iets heel diks van te maken, de ideale zaken/familie wagen?
Kevers, er zijn er zo veel gebouwd, de een is standaard, de ander verlaagd en dit exemplaar had ook nog eens een spoiler, dat viel mij wel op en uiteindelijk bleek er ook nog eens een turbo het boxermotortje van meer dan genoeg vermogen te voorzien.
De kever leent zich ook uitstekend voor ombouw tot buggy, fantastisch exemplaar ook!
Skoda mag ook niet ontbreken, gewoon een dikke Octavia RS.
Oude brommers hebben eigenlijk niks met het VAG concern te maken, toch wel tof om een stel oude bromfietsen tegen te komen!
VAG rijders schamen er zich niet voor om wielen van andere automerken te gebruiken, Audi’s en VW’s met Bentley wielen, Polo’s met Audi RS stijle velgen, en ik zag zelfs een Golf 2 met Opel Astra F wielen.
Bagged by Bonhof, de klanten van Bonhof Car suplies zijn trots op het werk van de luchtvering specialist uit Heerde!
Groetjes Arnold