Lelystad – vandaag was het druk op de 2e driftcursus van 2009, er Werd weer lekker gedrift, de vaste klanten en vrijwilligers waren er weer bij, en er was helaas ook nog een ongeluk, de rijder met de Rode E30 verloor de controle en Lees meer
Twitter
Ook op Tumblr
Google+
Archieven
Tags
300ZX AlfaRomeo auto's Automaxx BMW brommers Carbid Careander Chevrolet Citroen de Linde Drift Driftcursus E30 E36 Ford Hattem Heerde Honda Kampen kreidler Kwekerij Souman Lelystad Mercedes Midland circuit Nissan Oldebroek Oldtimers Opel oud en nieuw Peugeot Renault S13 Sierra Skyline Souman Souman vuurwerk Toyota trekkers Volvo Vuurwerk VW Weidebeek Wezep zundappBlogroll
Recente reacties
