Het is weer zo’n dag dat ik op de brommer weg ga, gisterenĀ verzamelde de brommerliefhebbers zich in Elburg bij Woodies eetcafe en kledingwinkel trendpark, er waren veel mensen met hun brommer aanwezig om begin van de middag mee te doen aan een leuke toerrit. Lees meer
Twitter
Ook op Tumblr
Google+
Archieven
Tags
300ZX AlfaRomeo auto's Automaxx BMW brommers Carbid Careander Chevrolet Citroen de Linde Drift Driftcursus E30 E36 Ford Hattem Heerde Honda Kampen kreidler Kwekerij Souman Lelystad Mercedes Midland circuit Nissan Oldebroek Oldtimers Opel oud en nieuw Peugeot Renault S13 Sierra Skyline Souman Souman vuurwerk Toyota trekkers Volvo Vuurwerk VW Weidebeek Wezep zundappBlogroll
Recente reacties
