Op een maandag in september had ik samen met mijn buren en de vrijwilligers van de linde een BBQ in de tuin, inmiddels had ik al wel foto’s gedeeld op Facebook en Google+ maar nog niet hier, geniet.
BBQ op de Linde voor bewoners en vrijwilligers.
Twitter
Ook op Tumblr
Google+
Archieven
Tags
300ZX AlfaRomeo auto's Automaxx BMW brommers Carbid Careander Chevrolet Citroen de Linde Drift Driftcursus E30 E36 Ford Hattem Heerde Honda Kampen kreidler Kwekerij Souman Lelystad Mercedes Midland circuit Nissan Oldebroek Oldtimers Opel oud en nieuw Peugeot Renault S13 Sierra Skyline Souman Souman vuurwerk Toyota trekkers Volvo Vuurwerk VW Weidebeek Wezep zundappBlogroll
Recente reacties
